minneskort

idag efter skolan så for jag på telia och köpte ett minneskort till min "nya" telefon, så har nyss suttit och hett in massa musik på den :) och jakob har köpt en ny datastol idag :) , så vi har även monterat ihop den,
men jag ska typ göra mat nu, sedan ska jag sitta och skriva mitt samhälls arbete, hehe.


btw, min andra telefon hade blivit cp, pga att en har spillt på den.
ibland är den som vanligt, och ibland så funkar ingenting av min touch,
så den har varit jätte jobbig hela veckan,
så igår bestämde jag mig för att köpa en lite billigare telefon, från blocket.
eftersom jag knappt hade nå pengar, så blev det bäst så:p
men jag är hursomhelst jätte nöjd med den, även fast det inte är touch på den :)
det var ganska många, roliga spel i den, 5mega pixel kamera med blixt,
konversationer när man smsar(har alltid velat ha de x), och så är det ofc sony ericsson ! som jag alltid haft förut :) den funkar tillsvidare iallafall! satsar på ett köpa en bättre senare i framtiden :)




aja, nu ska jag laga nå kääk! ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback