Trettondagsafton

Har just käkat mat från max, skulle egentligen tigga till mig en liten cheese burgare av mamma och pappa, eftersom att jag inte hade ätit nå, men då hade dom just käkat pizza, så då fick jag till och med ett orginal mål ;);). mums. hehe, dom har även köpt hem massa godis, chips och dricka.
Dom köpte även fläskfile, så det kan vi göra senare ikväll, om vi får lust :)  (är gode mätt nu iaf..)
mamma ska iallafall göra en cheesecake till oss :)

mamma och pappa brukar alltid ha fest hemma på trettondagsafton, fast iår hade vi tänkt ha myskväll istället, men sen så bestämde dom sig för att fara till havsbadet, eftersom alla dom känner ska typ dit. Så då får jag och jakob allt flååd för oss själva ;) hihi. så då kommer vi ligga och flååda framför en film i bion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback