*

AVSLUTA MENINGEN.
Jag har insett att min senaste kyss - var väldigt go
Jag saknar - sommaren & alla galna fester
Jag pratar - när jag känner för det!
Jag skrattar - åt väldigt mycket.
Jag tycker om - min pojkvän, min familj och mina vänner.
Jag avskyr när folk - sviker, ljuger eller ignorerar.
Mina närmaste vänner  - är Anna och rebecca, enligt mig iaf.
Min första vän hette - Johanna eller Mattias
Min första kärlek hette - Adam typ
Kärlek är - det finaste som finns!
Min favoritfilm är - The last song
När jag borstar tänderna - så blir dom rena!
När jag lagar mat - så blir maten god.
Jag är rädd för - att vara ensam, osv..
Jag önskade - att jag hade ett jobb.
Den värsta känslan är - att förlora någon man älskar,
Den bästa känslan är - när allting känns perfekt.
Jag vill - ha en hund! 
Jag är bäst på - att slösa pengar.
Jag är sämst på - att kasta saker.
Jag kommer alltid att vara - mig själv.
Det finaste som finns - är jakob, familjen & mina vänner.
I sommar - så ska jag leva livet.
Sist jag grät var - för någon timma sedan med anna.
Jag kan - allt om jag bara vill.
Min mobiltelefon är - grym!
När jag vaknar på morgonen - så är jag trött.
Innan jag somnar - så är jag vaken.
Just nu tänker jag på att - skolan är imorgon.
Bebisar är - skit söta!
Mitt första barn - kommer vara den sötaste ever.
Det fulaste som finns är - vandrande pinnar.
Jag har aldrig - haft en katt.
Idag har jag - legat i sängen och sett film med Anna.
På gymnasiet - går jag i HP2A.
Jag vill verkligen - ha en italiensk vinthund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback