Dag 30 – Ett sista ögonblick

Haha, jag måste berätta om alla julaftonar(?) som har varit,.
jag älskar för det första att få och öppna paket, & för det andra så är maten super god!
Speciellt mormors kåldolmar, det är underbara ögonblick! ;-)
Haha,. men iallafall just ögonblicket när jag öppnar ett paket, och jag upptäcker att det är PRECIS det jag vill ha.
DET är ett ögonblick för mig, varenda år, så är det ett fantastiskt ögonblick.
Jag kan lova, jag blir verkligen som en 3åring. Jag skiner som en sol, och blir super glad.
Jag kan även säga nånting som " kolla mamma, jag fick..." och är helt stolt.
Haha, då har jag verkligen ett happy moment :)

Slutet på listan, ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback