Dag 26 – Mina rädslor

Jag har många rädslor, tro mig. Haha.
En av mina rädslor, är mardrömmar,. eller vad man ska säga.
Jag kan knappt sova eller få ngn ro när jag har drömt en mardröm, just därför jag hatar det.
Är kanske inte rädd för det just så, men ändå.
Jag brukar även skrämma upp mig själv ganska bra, så om jag är ensam någonstans, speciellt i mörker,
då blir jag rädd, för då inbillar jag mig massa. Och tex, jag klarar inte av att gå ner i källaren ifall jag är ensam hemma. Källare låter lite så där av sig själv ni vet? Och så är det så många rum där, och lite mer dämpat ljus än här uppe. Fast det är inte så svårt att få mig rädd, det är bara att säga Buh, så hoppar jag typ, Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback