Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag har inget riktigt favoritminne precis, det finns ju hur många minnen som helst som man tycker om och som man alltid kommer att minnas.
Men om jag måste välja ett minne, så är det nog när vi var på skellefteå campingen i somras, det var jag, jakob, mamma, pappa och hundarna. Och det var underbart att vara där :)

Våran familj var där när jag och andreas var mindre, och då var det förståss lite roligare, eftersom att vi kunde hyra trampbil osv då, göra saker som barn gör.
Men det var ändå jävligt skönt att komma bort ett tag, och bara njuta.

Det var verkligen super mysigt där, och jag vill gärna fara tillbaka dit nu till sommaren.
Det var en jätte bra semester och dom har ett fantastiskt bad:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback