Banan

Igår så var min sköna böna hos mig, vi gjorde pizza, färgade mitt hår, och även en pytte del av hennes ;-)
Och sedan somnade vi till pelle svanslös, haha! :-) Och sedan imorse så tog vi bussen 7.35, fast den kom snarare 7.50,.. hon for till skolan medans jag for till ungdoms. Var verkligen nödvändigt att få nytt recept på mina p-piller, haha!
Snart när vi slutar, så kommer mamma och hämtar mig, vi ska hälsa på hennes vän Carina.
Junior ska få en klippning(brorsan & ninas hund), och jag ska få se på hennes valpar ;-)
Längtar! Fast samtidigt inte,. jag kommer bli ultra kär.
Det är nämligen två(?) toy pudlar, och jag bara älskar dom!.

Senare ikväll så har jag ingenting planerat, har faktiskt inget planerat för hela helgen.
Jakob ska iallafall lana ihelgen, så jag vet inte om jag ska dit eller inte.
Kan vara kul, fast samtidigt drygt. Så jag har inte bestämt mig ;o
Men vi ser väl ;)

OBS: jag är väldigt vacker med röd hårfärg i ansiktet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback