Volleyboll

Har just kommit från badet i stan, var jätte kul faktiskt :)
Vi spela lite volleyboll i vattnet, fikade i bastun osv :) Hihi.
Men nu ska jag gå och duscha, och sedan blir det att koka sig nå nudlar,.
tror jag iallafall :) Har inte riktigt bestämt ;) .. 
Sedan ska jag ligga och nöta lite Vampire Diaries med Dix :)

Nu, massor av bilder! :)

Stugan:

Jag och Nina :)

Jag och Dix :)

Renar

Dixie och Nisse

Jakob med elken ;)

Dixie och Rampo :)

Jag och min sötis :)

En skjuten bäver ;p

Jakob sov påvägen till stugan ;)

Vi målade påskägg :)

Dixie:

Myser i mommos knä :)

Klipper klorna på tösen, som var så duktig :)

<3


Brorsan och Dixie :)








Dixie ser på jägarna :)

Annat:

Jag syr täcket åt Dixie :)

Har gjort håret ljusare

Mina sötisar myser :)

Mina andra hjärtan <3

<3

Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback