Idag har vi haft Dixie i två veckor :)

Och det har varit underbart, men som med alla valpar, lite jobbigt.
Dom är ju inte rumsrena, och när det är en stor hund, så bits dom lite mer än små hundar. Och jag är inte van att dom biter på allt, Men hon är så himla himla söt! :) Det jag tycker är extra roligt med Dixie, är att hon älskar snö! :), För då kan man busa med hon i snön. Vilket jag gjorde i stugan, och det var super roligt! :D


Haha, jag hade dunjacka,galonbyxor och stövlar fast det var varmt ute.
Det var btw jätte mysigt i stugan, dock blev det en ganska tråkig påsk,
eftersom att vi inte kunde köra skoter när all snö hade smält. Men förutom det, så var det underbart :)

Hursomhelst, så satt jag och sydde ett nytt täcke till Dixie igår. Och hon verkar då tycka om det :)
Och eftersom att jag har bestämt från dag 1, att allt jag köper till henne ska vara rosa, så blev det ett rosa täcke. Skit snygg färg faktiskt :) Dock kan man ju kanske inte köpa allt i rosa, men jag ska försöka ;) hihi.

Detta är allt jag hittills har köpt :)

Hennes favoritleksak, hennes nya rosa täcke, och hennes rosa bajspåsar ;) hihi.

Hennes rosa koppel + kedja, hennes rosa namnbricka, och en blå rosett. (den enda dom hade kvar..)
Vi har självklart köpt massa mat och sånt till henne också. Men det här är nog det roligaste vi har köpt ;) hihi.

Kan även passa på att visa t-shirten jag har köpt till jakob, och linnet jag köpte till mig själv ;)

Mer bilder på Dixie och från stugan visar jag i nästa inlägg :)

Men först ska jag fara iväg och bada med pappa och co.
Så jag skriver mer sen, cya:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback