praktik

Märker att jag i stort sett har tappat mina läsare, och det är ju små trist ändå.
Men har inte haft så mycket att säga, och hade som tröttnat på att sitta på datorn jämt,
och skriva om ingenting i princip. Men ska försöka börja skriva igen :) men vi får se om det håller ;p
Har iallafall jätte mycket bilder som jag inte har lagt upp i bloggen än, tex från när våran familj+jakob var i skellefteå i somras, och från ihelgen när vi var hos mig. Och lite bilder från andra tillfällen. Så jag hade tänkt visa er dom nu :) , eller i nästa inlägg snarare! Idag så har jag iallafall bara hunnit vara på skolan, och sedan dess har jag suttit här och lyssnat på musik. Ska nog gå och se tv ett tag, sen när jag lagt in alla bilder.
Sen efter det, vid middagstiden eller så, då ska jag fara och söka praktikplats. Och jag hoppas verkligen att jag får svar idag, så jag vet vars jag ska vara och så. Men vi ser ju, är iallafall jävligt nervös :( hehe,
Jaja,. nu ska jag avrunda detta inlägg. tjao


- hittade en igelkotte i vårat garage i söndags, stackars liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback