Bio ikväll.

Ikväll ska min sötnos bjuda mig på bio, vi ska se Saw7 i 3D! Jag tror att det kommer vara läskigt/äckligt som faan, men det är ju det som kommer att vara nice :D
Nina och hennes kompis ska också se den, och kanske anna med, så det är lite små kul ;-)
jag kommer iallafall att lägga ut bilder från Halloween någon dag framöver,
när Nina har hett in bilderna. Vilket jag hoppas hon gör, haha :)
Vi spenderade kvällen hos hon och Andreas iallafall.
Det var ganska många som var där ändå, men det roligaste var att NÄSTAN ALLA var utklädda :D
Det var jävligt awesome! En kille hade en dräkt för typ två tusen, så hans dräkt var ju fantastiskt bra!
Han var jack sparrow dessutom :) hehe. Fast alla var jävligt fräna :)
Jaja, nu ska jag hjälpa mamma att baka kladdkaka.
pusshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback