sooft.

igår var jag med anna, och även jossan ett tag. vi köpte lite flååd, såg film och jaa,. mös på :)
jag sov även över där. sen imorse när vi vakna så gick vi till stan, för anna skulle lämna nå pengar,
sedan var vi hungriga som fan, och sunes extrapris kallade på oss ;-) haha... gött som fan iallafall.

nu ska jag dra till nautilus för att träna och även simma lite grann.
kommer bli jävligt skönt, och sedan drar jag hem till min sötnos,
som tydligen håller på med en överraskning :D
jag kanske berättar vad det är senare, men det beror ju på vad det är då ;-)
jaja, hejdå :)



P.S: filmen var väl ganska bra ändå, fast jag är inte så jätte mycket för tortyr,
jag gillar mer läskiga filmer. men jag rekomenderar den för dom som gillar ÄCKlIGA filmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback