Dag 01 – Presentera mig själv

Ja, vad ska man säga?..
Jag heter då Jenny Löfqvist och är 17år, men fyller 18 år i februari.
Jag går andra året på handelsprogrammet på strömbackaskolan.
Jag bor med min mamma,pappa och våra hundar på Degeränget,
men "bor" även lite halft hos min underbara pojkvän i Öjebyn.
Han heter då Jakob och han är 19år, och har förövrigt en egen lägenhet ;-)
Han är iallafall den bästa som finns :)
Jag har även en storebror som nyss har fyllt 20. Och han bor också i Öjebyn, med sin söta tjej Nina.
Hon är som en i familjen, eftersom dom har varit tillsammans i några år nu :)
Kan ju inte glömma att nämna mina fina vänner heller, jag har några nära vänner fast dom är absolut dom finaste :) så kunde inte bli bättre! och jag antar att ni vet vem ni är :)

Jaa,. Jag anser mig själv som blyg, men även väldigt glad och sprallig.
Kommer nog inte på nå mer :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback