you can call me angel

helvete alltså.. min hud infektion eller vad det nu "var" , är typ borta.. det är bara nå små sår kvar..
men det gör iallafall inte ont längre! vilket är super bra, men går fortfarande på pencelin så att.. hehe.
jaja,. men iallafall nu när det typ är borta, så ska jag förmodligen få nå annat. det är ALLTID nå "fel" på mig,. ojoj. jag brände mig typ idag, tror jag!,. vilket suger kuk. och inte nog med det, igår börja jag få massa hosta,.
och nu känner jag hur halsen svider och har sig.. jävla helvete alltså. och inte nog me de ;o
vi har sovmorgon imorgon, och sedan har vi nationella.. men förmodligen så har jag tandläkar tid innan,
så jag får ju då ingen sovmorgon, jävla skit.. ändå att förkylningar måste smittas så lätt ;( jävla flååwerpower.
jaja.. nu ska jag drömma mig bort. puss godnatt



tog ungefär en likadan bild förra sommaren, och nu har ni fått se årets bild! haha.
som ni kanske ser, så är denna hjälm alldeles för liten för mig, men får iallafall inga böter ;-)


Kommentarer
Postat av: marre

haha, använder du den när du är ute och kör? :p

2010-05-04 @ 18:28:32
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: marre

haha, jaha :D

2010-05-05 @ 00:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback