tidsfördriv.

jag har insett att min senaste puss/kyss: var good :)
jag har insett att: rebecca är ganska smart ibland, "softa"
jag har lärt mig: att folk kan vara jävligt fittiga
jag lyssnar på: musik typ hela tiden
jag pratar: mycket skit ;-)
jag tycker om: äkta vänner, killar osv
jag avskyr när folk: ljuger, drygar
min bästa vän är: tina rebecca typ
min första bästavän heter: johanna
kärlek är: både det bästa och värsta som finns.
bästa tiden i mitt liv var: (är) NU, tror jag.
om jag fick en sak i hela världen: skulle det vara du
när jag borstar tänderna: skummar det
när jag lagar mat: blir det jävligt gott
jag tänder på: köttbullar
jag är rädd för: vampyrer
den värsta känslan är: förlora någon som står nära
den bästa känslan är:
när allting bara går bra
jag är bäst på: att vara ensam i mitt rum om dagarna
jag är sämst på: att hålla mig vaken
om jag var ett djur skulle jag vara: det coolaste djuret.
jag kommer alltid att vara: snyggast
det finaste som finns är: kärlek , vänner och familj.
i sommar: ska jag leva livet
sist jag verkligen grät var: öhm, vet inte
jag kan : allt
jag kan inte: ta det lugnt, näre väl gäller ;> (måst sooofta)
när jag vill tänka går jag: in i mitt rum och lägger mig på sängen till musik
min mobiltelefon är: rosa
när jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid på min tfn :p
innan jag går och lägger mej: ser jag en film
just nu tänker jag på: rebecca i rosa delfin dräkt
bebisar är: urgulliga små monster
idag har jag: sovit med tina
ikväll ska jag: prata med babes

imorgon kommer jag: fara på skolan och gruva sönder
jag vill verkligen: ha lov , jävlat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback