ska snart klippa mig,.


idag efter skolan så for jag till mormor och åt, sen for jag vidare och hämtade upp rebecca,
så får vi och tränade, vi var ganska flitiga ändå ;D lär märkas imorgon! haha.
efter det for jag och tankade moppen, och körde sedan till willys och köpte hårfärg!
rekomenderar deras hårfärg faktiskt! den är billig och bra, just det märket som ni ser på bilden kostar under 30kr.(Cameleo)
så go for it ;-) hehe, jaajaa, nu ska jag platta håret lite grann,
jag känner hur nervös jag är ;o kmr fan lipa ifall det blir fult denna gång.
hahaha, har inte klippt mig på så otroligt länge att hon kmr ta bort halva håret typ ;o
näää fyyyfan. hon kmr typ nu, så hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback