mååf äre godis elleh?

idag slutade vi nån gång efter elva, för vi är så flitiga i min grupp! ;-)
hehe, efter det for jag och tina på stan, i SPÖREGNET! hahaha..
jag köpte ett par nya tygskor, en döskalle ring och även ett "bestfriend" armband med tina ;-)
gulligt värre! hihi♥. sen efter stan så for vi och solade,
sen skyndade jag mig hem och hämtade träningskläder, sen till frasses och käka ;-) haha..
skiiiiit bra att flåååda innan man tränar! (Y) haha, jaja, efter frasses så for jag och rebecca och tränade på nautilus, haha, fan vad kul det var! ;D våran "inspektör" lr vafan det är, han var helt knas ;p
blir iallafall att börja träna nu, vilket gillas totalt! ;-) grrr.
har just färgat rebeccas hår oxå, eller hennes utväxt :) finfint (Y).
vettefan vad som händer sen! bajsbajs




- ngn annan än jag och tina som märkte att det var nå fel på sms skitn inatt? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback