snåpp äre gott elleh?^^


hitta två bilder från i fredags hos alx. hihi ;)
fyfan vad nice att vi fick pengarna idag alltså! ;) hihi, happy.
fast jag kan knappt köpa nånting denna månad, eftersom att jag klicka hem en skinnjacka! ;D
menmen, har iallafall köpt ett halsband tidigare idag! :) superfint!
och så har även jag och tina hunnit sola, för vi hade ingen drama. haha ;>
nicenice. aja, nu ska jag dra mig hemmåt och typ få mer bilder från helgen!
pusssssss. skriver om dagarna som gått sen ;) (eftersom jag inte skrivit på evigheter)




- jag och aLx, tina forsbergs bild! ;)

- jag och pontus, tina erikssons bild! ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha, bra fråga :D alx verkade iaf va förberedd så jag måste ju ha sagt nåt.. ;-) but i can't rememer!

2010-03-29 @ 14:33:12
URL: http://tinfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback