skiter i barnen och tar walle valross istället ;)

(stavning på rubriken?hm..)

vaknade typ ganska så nyss, och sliten är ju bara förnamnet, haha!
fast klart man är ganska hängig när man har tagit en två dagars,.
jag och tina har haft lite roliga prat inatt, fast tyvärr så minns jag inte ens hälften. haha^
men jag uppdaterar om kvällen typ senare eller imorgon. beror på när jag orkar ;)
för nu ska jag se twilight! funderar faan på att se båda, för jag har kommit fram till att jag tycker verkligen om dom där filmerna ;D speciellt den senaste! aja, nu ska ja dra, byebye

Twilight-double.jpg image by The_Playlist

Kommentarer
Postat av: lopin

sv; hehe yes!;)

2010-03-07 @ 16:00:42
URL: http://lopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback