lite om helgen! :)









i fredags blev det partyparty hos aLx, som ni kanske ser! ;-)
hihi, det var hyfsat mycket folk, och kvällen blev bra pga babes! :)<3

lördagen spenderade jag i luleå med min kära mor! ;)
vi for ganska sent, så vi hann inte gå på stan så länge,
men jag hittade mig ett linne och ett par solbrillor iallafall! :)
sen for vi och kollade när pappa tatuerade sig där ;> ,
sen for vi alla tre och käkade GLUTENFRI♥ pizza! ;-)
har inte ätit pizza från en restaurang sen typ i 5an,
 så blev ganska lycklig :D. det var väldigt kul!
senare när vi kom hem så gjorde jag och mamma marängswish(stavning?)
och slog på en film på bion! var jävligt trött, så jag somnade väldigt tidigt.

och söndagen spenderade jag hos tinis! ;D min gullrumpa! hihi.

aja, nu ska jag he in bilderna från förra helgen! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback