Intresseklubben arbetar för fulla muggar! ;-)

har just duschat och ska snart se tredje filmen av "män som hatar kvinnor" ,
jag hoppas den är lika bra som dom andra! jag har iallafall bara legat i sängen idag,
har sett ettan och tvåan av twilight, och sedan ettan igen. haha ;-)
emil kallar mig för "vampyrflickan" nu;D haha.. det är faktiskt ganska lejt egentligen,
för förut så tyckte jag sämre om twilight, tyckte bara den var bra typ:p men nu känner jag mig besatt ;s..
och det sjukaste är att jag alltid har tyckt att Edward har varit typ okej/ful.., men nu tycker jag han är jävla snygg alltså ;o helt otroligt. och jag längtar så otroligt mkt till tredje filmen kommer!!<3
btw, jacob och james är inte heller helt fel alltså! ;-)





- fantastiskt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback