13mars2010

Vaknade ganska så nyligt, har bara hunnit äta lunch.
Sen har jag suttit här och fått gårdagens bilder, och de flesta var goode prima ändå! ;-) hihi.
Gårdagen började då på dörrnäs, i ngn lokal.
Sedan så kirra vi skjuts till aLx <3, där det var massa folk,
det var ganska så kul ändå;P , fast samme bad alla fara vid 12,
så då började jag och tina gå hemåt,
sen kom hennes mamma och skjutsa hem mig:p sen gick jag och la mig till O.C, somnade,
och nu sitter jag här! ;> hihi. ingen aning om vad kvällen har att erbjuda,
men skulle tippa på en lugn kväll! behöver det iallafall.
aja, nu ska jag lägg mig en stund lr så.

ni får se bilderna iaf :) hihi pussss

















kmr bilder från dörrnäs sen oxå!

Kommentarer
Postat av: marre

he göre!

2010-03-13 @ 14:57:41
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback