klämmackor,

håller på att göra klämmackor, sedan ska jag göra mig klar för sängen :)
ska ju upp och jobba klockan 8 så! ;D hihi. idag när jag kom till tina, så såg vi lite tv.
sedan gick vi ut med baby, och hoppade även studsmatta. sen kom john och linus ,
så då for vi ut med deras båtar, och dom fiskade medans vi åt tinas chirre ;-) haha.
sedan körd vi mååf i hela stan, för att få våran jävla mjukglass. allt var typ stängt, haha.
men det ordnade sig till slut. jaja,. sedan drog jag mig hemåt. och har väldigt ont i huvve, och i halsen, och även upp mot öronen,. känner mig fan inte kry ;o fryser som fan dessutom,. ajaj inte bra! menmen, måste ändå jobba,
så slut kröjm nu jojk ;-( hehe..



Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

Jag har glömt kameran i Piteå. Men pappa ska hämta den åt mig på fredag så då kommer dom upp :D

2010-06-17 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback