*

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? ja, hela tiden<3
2. har du sett din bästa vän gråta? yes
3. har du gråtit över en kille/tjej? ja, det har väl hänt
4. har du fått någon komplimang idag? jo, imorse om jag inte minns fel ;D haha.
5. bor din mamma och pappa tillsammans? ja det gör dom
6. är du polare med grannarna? nej, jag har ingen aning om vad dom heter .
7. hur många förhållanden har du haft?
ja, några stycken.
8. gillar du någon just nu? ja, som fan!
9. senaste piercingen? det var väl i läppen,
10. vart åkte du sist du reste? räknas stugan? haha
11. gay? fan heller
12. har du däckat/spytt för du druckit? vet inte riktigt om jag däckat precis, men har spytt
13. vad har du för telefon? en samsung
14. har du täckt någons hus med toa-papper? haha nej, vilken klok idé
15. suger det här? jo ändå, men har ändå inge bättre för mig atm
16. har du varit på stranden? ja, flera gånger
17. vem är din bästis? haha jadu
18. vem träffar du mest av dina kompisar? just nu är det väl min sötnos!
19. har du bra syn? jodå, behöver inte använda glasögon iallafall:D
20. har du varit på ett party? jamen hela tiden
21. vilket är ditt favoritdjur? hundar,katter osv. jag gillar nog nästan alla djur
22. vilken är din favoritfärg? jag vet inte, svart och vitt är ju fint
23. har du varit utomlands? endast i finland
24. har du sett din bästa vän naken? hela dan varje dag
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? ingen aning
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? garanterat
27. var är dina syskon just nu? hemma antar jag
28. hur är din dröm tjej/kille? finns dom verkligen? haha. nämen jake <3
29. vilken tid gick du upp imorse? strax före halv 8
30. vad ska du göra i helgen? jag antar att det blir att chilla med sötnosen, alla ska parta i andra städer ihelgen ;'(
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? haha, det víll jag verkligen inte säga..
32. vad står det i ditt nyaste sms? nått kedjebrev
33. vad har du för kläder på dig just nu? mjukisar, linne och tjocktröja
34. vad har du för färg på ditt hår? svart me blond/oranget i,
35. vad gjorde du igår? var hos brorsan, och sedan umgicks vi lite med partypeoples
36. vad är det första du gör på morgonen? hm,. her upp ögonen ;-)
37. vad ska du göra efter det här? äta middag
38. tänker du på någon viss person just nu? ehjå
39. vad är klockan just nu? 17:22
40. katter eller hundar? hundar lätt
41. har du varit kär i en lärare? nejnej euw
42. vad längar du mest efter till sommaren? jag längtar efter det fina vädret, pdol, och alla sommarfester
43. vad önskar du dig i julklapp? jag vet inte :p
44. sommar eller vinter? sommar
45. bästa låten? jag lyssnar på så mycket olika, så jag vet inte
46. bada eller sola? sola
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? nae, eller kanske inte ovän direkt.
48. sminkar du dig? joo,
49. vill du dö? när åldern är inne, så självklart
50. är detta sista frågan? tacka fan för det

Kommentarer
Postat av: Jultomten

Sötnos :)

2010-07-01 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback