GOTT NYTT FUCKING ÅR, GOTT FOLK!! :D:D

Igår var det ju nyår, och den var jävligt lyckad, tkr då jag! :)
kvällen började hos aLx, med massa sötnosar! .
Sedan for en hög åt ett håll medans vi andra, for åt ett annat.
En del for till djupviken, där det var ngn fest hos nån jens.
Medans typ jag,reb,aLx,samme for till Martin i hortlax.
Där var det massor av roligt folk, trevligttrevligt :)
vi dunkade musik, pratade och jaa.. drack ;).
haha.. typ saker man brukar göra på fest ffs ;D.
Sen på tolvslaget,då gick alla ut och kollade på alla raketer,och så blev det kramkalas,
och alla önska varann ett gott nytt år :)  myys.

det var en mysig kväll, och det slutade med att jag,aiiner,rebecca och baffy åkte taxi till aiiner,
för vi alla skulle sova där :p så vaknade där, och har just kommit hem! .  fast jag & rebecca har även hunnit med ett skrov på sunes oxå ;) och knarran kom som sällskap. hihi,men nu måste jag byta kläder och göra mig fräshare.    btw, typ första gången jag har söjn "stora" minnesluckor,haha.. mindes inte ens att jag hade varit hos emil oxå, förens rebecca sa det.haha..   jaja,hejdå! :D   BILDER KMR SEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback