hihihihih, willys ;-)

idag efter lunchen på skolan, så såg vi på en musikal typ, som hette Hairspray.
Den var riktigt bra faktiskt! jag skratta som en tok iaf, haha ;-) ..
sen gick jag till mormor, och fick mera skorpor (Y), sedan for jag,brorsan,nina och mamma
till willys och storhandlade. det var en bra affär, med mycket billiga grejer att välja emellan. super :)
iaf, sen kom vi hem, och jag gick ner och duschade, och nu har vi typ nyss ätit ;p
och sitter nu och väntar på tina! ;D  hihi ♥, vi får väl se vad kvällen har att erbjuda!
pusss


♥lillkusinen som är hemma i grekland nu! ;'(


Kommentarer
Postat av: ida!

Sjukt fin blogg du har! :)

Vill du ha ännu mer besökare? Det är 100% gratis för att registrera sig & jag rekommenderar sidan starkt! :)

Klicka här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idaalicia



Kram! / www.idaaliciaa.blogg.se

2010-02-25 @ 19:55:46
URL: http://idaaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback