Julafton imorgon :D

Igår när jag och anna var på stan, så köpte jag ett par skor, en bh, trosor, en nyårsklänning och ett par örhängen :) Är super nöjd! :) Fick även hem min tröja jag beställde för ngra dagar sen. Den var rätt okej ändå,

hihi. Sen efter vi hade varit på stan, så gick vi till sunes och käka. Sen for vi hem till mig och såg på tv och pratade och så. Sen bestämde vi att anna skulle sova hos mig, så då hjälpte vi mamma att baka massa :)
Så nu har vi fyllt hela frysen med massa fika ;) haha.


Har nyss pratat med Jakob iallafall, han var just på motorcykel museum, eller nå sånt :) Lät ändå spännande.

Nu ska jag storstäda mitt rum, sen ska jag diska från gårdagens bakning, och så ska jag hjälpa pappa att fixa till med allt vårat julgodis :D , Vi brukar nämligen fylla ett helt köksbord med godis, flåådigt :)

Pappa hade även köpt en jävligt stor chokladask, haha! Knasigt :D
Men nu måste jag börja städa, för ikväll så ska vi ha massa julmys med familjen.
Vi ska troligtvis spela bingolotto, se massa julfilmer och enbart längta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback