Dag 08 – Ett ögonblick

Hmm,. kommer faktiskt inte på nått speciellt så men ;o..
Eftersom att det var luciavaka igår till idag, så kanske jag kan ta och berätta om luciavakan förra året? :)
Det jag nu minns osv, haha:)

Nu var det så att vi var hos alx, som vi alltid var hos förut :)
Det var rätt mycket folk, både bra och dåliga.
Haha, det började väldigt bra, sedan blev det bara mer och mer knas. Haha.
I slutet av kvällen så tog en person, "J", alla säkringar från aLx hus, så jaa, strömmen försvann uppenbarligen.
Och det var ju inge vidare direkt, men vi festa på ändå.
Vet egentligen inte om jag vågar skriva ut allt, haha.
Hände ganska mycket pinsamt ;> ..
men ambulansen kom, jag stukade foten, rebecca fick nå cp i rösten,
alx badade i kläder ,osvosv.
Det var iallafall en förbannat bra fest! :)
Typ årets fest eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback