Dag 07 – Min bästa vän

Hmm,. jag har haft många bästa vänner genom tiderna, men kan nog inte direkt kalla någon för det längre.
Men jag har därimot två stycken som jag anser stå mig närmast.

Anna Bäckström:
Hon är en fantastisk tjej, som jag har känt sen dagis. Vi har tusentals minnen tillsammans, och det blir bara mer och mer! Jag kan prata med henne om allt, och jag tror att det är hon som förstår mig bäst, eftersom vi har stått varandra så nära väldigt länge. Förut hade jag kunnat kalla henne för min syster, och kommer nog kunna göra det i framtiden också. Jag känner på mig att vi kommer att vara vänner livet ut, för hon är verkligen en äkta vän!
Jag älskar dig, och jag tänker aldrig lämna dig  ♥

Rebecca Bergström:
Ja gumman, du är verkligen en fin vän! Vi har umgåtts väldigt mycket i mer eller mindre i ett år nu,
och jag har alltid kul med dig! Du är verkligen super rolig att umgås med, värsta partypinglan ;-)
Du är en väldigt ärlig person, och det älskar jag med dig! Jag hoppas att vi kommer att hålla ihop länge,
för du betyder enormt mycket för mig. Du finns där för mig, och jag finns för dig ! Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback