Dag 02 – Min första kärlek

Vad menas egentligen med första kärlek? Den allra första på dagis? eller menar dom helt enkelt första gången man var kär på riktigt? .. Tror ju knappast att det är den allra första på dagis, men jag tänker berätta om den ändå. För kan inte direkt påstå att jag haft någon vidare fin kärlek, förens nu! Just därför dom lär bli trista :)
Jaja,. På dagis och när man blev nått år äldre, så var man ju "kär" i väldigt många, haha. Man kunde vara ihop med flera, eller byta varje dag. Men den "kärlek" som jag kommer ihåg, är Mattias. Var inte direkt kärlek,
men vi hade planer ihop. Haha, vi skulle bo på en bondgård, ha barn, vara gifta osv, men vi skulle INTE vara ihop. Haha, när man tänker tillbaka, så märker man ganska tydligt att barn inte har utvecklats klart, för det där går verkligen inte ihop. Men kom inte på nått bättre att säga, så.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback