Städdag!

var på stan med tina idag, köpte mig ett par tights, två baslinnen med knappar på i svart och vitt :), och en svart tubtopp. är super nöjd! =) hihi.

iallafall så har det varit full rulle i mitt rum idag/ikväll.
först började mormor,pappa osv, med att göra hyllor i en av mina garderober,
så då har jag rensat bort massor av underkläder, och vikt in alla mina andra kläder.
fast är tyvärr inte klar, och mitt rum ser fortfarande hemskt ut, haha.
har inte tagit tag i damtorkningen och det än, suck.
mormor har iallafall putsat mina fönster, och bytt gardiner, vilket blev super bra :)
nu måste jag iallafall försöka städa mer, sen ska mamma renbädda min säng:)
hihi, sen blire jävlat sängen! puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback