shiiiit asså ;-)

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9:an och början av 1:an.
Vad hade du för hårfärg - svart
Hur lång var du - 175
vem var du kär i - deru
Hade du nån Pojk/flickvän - kan ja väl int kalla de
Vad brukade du göra på fritiden - vara me kompisar, festa osv
Vilka umgicks du med - mina hoes i guess ;-)
Var allt Bättre då - "Man kan inte jämföra olika tidsperioder, det är alltid olika"
Skulle du vilja gå tibx dit - kanske till vissa saker, men ändå inte.
Har du förändrats - vet inte, hm?

Nu:
Vilken klass går du i -
1:an
Vad har du för hårfärg - svart
Hur lång är du? - 175
Vem är du kär i - är nog int kär ;p
Har du nån Pojk/flickvän - nerå, inte än;-) hehehehehe(a)
Vad brukar du göra på fritiden - vara me hoes, festa, jaa.. leva livet ;D
Vilka umgås du med - samma hoes typ
Hur ser du ut - jaru, har bara beskrivit mig två ggr nu x)

Har du:
Kysst någon -
  förhudligen
sovit brevid någon med samma kön - haha ja
sovit brevid nån med motsatt kön - jaaaappp;p
slagit ner nån - naee
Ljugit för en bra vän - kanske en vit lögn
Svikit någon - säkert, ingen är perfekt.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
tinis ;-)
Kramade du senast - vet inte
sov du hos senast - haha, hos rebeccas farmor x)
Vill du vara just nu - förmodligen mig själv, fast lite rikare kanske ;) hehe
Ringde dig senast - hm, mamma typ

Vad:
Drack du senast -
mjölk
Köpte du senast - tamponger, hahaha
Gjorde du igår -
ehm, sov säkert ;p
ska du göra imorn - fara till sjukan, va på skolan, kirra shit, städa osv ;p
Vill du göra just nu- hm.. bli av me såren ;o
Åt du senast - ehm, var typ på lunchen x)
Är närmast dig som är rosa - mitt hårspray ;p

Kärlek :
Du är kär nu -
nae
Du har sårat nån så den började gråta - säkert
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jorå

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
jaamen typ, men isf saker som handlar om mig själv. om ni förstår? ;-)
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har smygit ut utan lov - nae
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - neee :)
Jag har en hemlighet som ingen vet om - jaow
Jag har fuskat i ett spel - haha, jåååh :D senast me rebban ;) hehe. som att hon lacka ;>
jag har struntat i ett prov - njae

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
nee inte med flit!
Jag har druckit alkohol - Jaa
Jag har tagit medecier mot drepression - Nee
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, typ flera ggr
Jag har vaknat gråtande - isf av en mardröm typ
Jag har somnat gråtande - hm,. vette asså

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
jå, det är väl aldrig kul med begravning
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - ja typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback