19 APRIL 2010



har latat mig nanting idag, har inte ens orkat värma upp min middag, haha.
har vilat framför tvn i flera timmar, sen har jag suttit här i typ 1-2 timmar :p
och klockan 23, så sitter jag där framför tvn igen, för då börjar ncis! :)<3
love it! , men är typ halft handikappad atm, HUR vill jag inte gå in på! ;-)
men har iallafall en "skada", så jag kan inte röra mig så mkt, gör så fruktansvärt ont! ;/
menmen, livet leker ändå! ;-) fick nyss en väska av mamma, eller rättare sagt Nina! :)
det var en sån här liten lila väska, med kedjeband! :) skit söt! hihi.
nu ska jag nog göra mig nå middag, eller så..
pratar med Tina om massa sallader atm, så blev riktigt sugen på att göra en! ;o
men vi får allt se ifall jag har ork + ingredienser ;>
jaja, nu ska jag avrunda, hehe. puss på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback