Vet ni vad en Piké är?

Ye, jag for då till min moster som fyllde 20år, typ strax efter 4.
sen hälsade jag på L ett tag, eftersom jag redan var i bojjn.
sen följde han mig på vägen hem =), vi pratade om massa shit,
kändes faktiskt jävligt bra!=) , hahahahaha.
och han sa till sin morsa att jag inte visste vad en piké var :( ,
och hon bara skrattade åt mig.. hihi.helt pinsamt ;b
men ofta man vet vafan de är!:D haha.
men nu vet jag iaf ;)

haha,nu ska jag göra nå mat, sen kanske se film med mamma och pappa.
beror på!måste ju duscha och shiet oxå, det är lixsom skola imorgon!=)
aja, skriver nog sen! byebye :)


linus spelade för mig nalta, =) .


detta är då den vi pratade om, jävla piké , =)

hahahaha, inte meningen att bara ha bilder på hajna menmen,
ba drf lägg ja ut en ego bild me;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback