Sorry för dålig uppdate! ;)

Idag efter skolan då for jag och min familj till sunderbyn, för att vara med min faster och hennes man.
Får tyvärr inte träffa min nya kusin, pga att hon är så liten osvosv.. men lär träffa hon snart! =).
Hennes man, som kommer från grekland, bjöd oss på pizza. Haha, TVÅ familje pizzor, XL.
HAHA. och jag åt ju inte ens, eller jag åt bara strips ;P, helt jävla snäll! . =)
Hälften av oss hade redan ätit dessutom, haha. =)
Men vi har iaf haft det riktigt trevligt där borta! :)
Fast tyvärr så flygar han tillbaka till grekland på torsdag, mest troligt.
menmen!







Igår efter skolan då for jag och tina på stan en snabbis, väntade på hennes farsa osv.
Sen for vi och köpte hårfärg, och så for vi till mig, så färgade jag hennes hår svart! ;)
Grr. Är TYP svartare än mitt hår, av nån anledning? eller? ;o .
hahaha. aja, blev super iaf! (Y)=). Vi hade även ansiktsmask och så ;b.
somnade även tidigt inatt, typ halv 11, och det är JÄVLIGT tidigt för mig!
brukar somna tidigast 1 typ ;b haha.


hundringen gick av, så vi lapp han! ;) HAHAHAHAHAHAHAHA.

SNYGGAST, HAHHAHAHAHAHAHA.




löshåret ;b




GRR ;) HAHAHAHAHAHAHAHA.


ska iaf springa ner och duscha nu! pusssssssen ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback