Oops;));;)

jag har glömt att skriva på hela helgen, he-he.
har ni saknat mig? ;)   mer än irakfan iaf.
jaja, i fredags:

då kom alx hit medans jag och tina fixade oss, sedan for vi till linus ett tag,
och drog sedan ut honom.Till blå bågarna? lr nå skit.
där var mina två kusiner, jens och oskar.  Eller jens var på väg.
linnea var även där, hans brud! där var vi och käka godis,
pissa xD och drack. fast dock inte alla men ja!
sen ringde jag jens,och bad han köpa ett juice paket åt oss, så då gjorde han de=)
helt snäll! , iaf sen när han kom, då stack vi till alx typ.
tina och alx åkte moppe,för dom skulle äta denna.
så jag och linus vi gick, fast det var ju inte så jävla långt så.
men iaf,sen for linus hem, efter vi snackat lite smått hos alx.
och då for vi till norrfjärden. skulle typ på fest,
men av nån anledning stack vi därifrån och for istället utanför norrfjärden:s
gaah.. jaja. sen efter vi hade varit där,då stack vi till bersikka.
och var med massa folk hos aiiner.  sen for jag och tina hem till mig och sov.


jag efter skolan, fick lockigt av knorren, haha.    jag och tina ritade av varann på skolan! ;);)

snygging på frasses!                                   lite för mkt? ;( <3
 
diggade hjälmen xD..            det gjorde även tina.. ;)
 
  fick brännmärken på köpet :( , brände mig på avgasröret.
lördags:
då fixade vi oss,och for sedan till baffy,där flera langrabbar var;')
förmodligen baffy då,och aiiner,danne,dexter,dekspjuth och joel.
men dom dryga typ,så jag och tina for hem och började dricka istället.'
vi skulle ju ta me skiten till baffy,men vi glömde de så.hahaha.
och juste, påvägen hem fick vi soppatorsk,HAHA.så vi fick leda skiten efter halva vägen,HAHA..
iaf, sen satt vi då hos mig,  och drack och dunka neger dunke.
sen efter ett tag då kom baffy och hälsade på.
sen kom alx och rebecca och bad oss följa till stan,så baffy for hem.
och vi följde med dom. men när vi väl var i stan,då ångrade vi oss.
för var inte så jävla nykter,om vi säg så. menmen, vi gick iaf och åt på sunes,
sen skulle vi på en fest uti norrmalm.men när vi väl kom dit, då hade festen slutat.
så då for vi uti busstation,och träffade massa folk dära, tex: bajskarin,alle,mohammed (en snabbis), linuz och nån mattias,  och dom båda fyllde år:d,eller egentligen idag.men klockan var ju över tolv så,haha.
sen gick vi till seven eleven och alle och nån(?) köpte korv,hahaha.
sen stod vi där och lejdade osss,sen for vi till sunes.för både lillrobin och mattias skulle äta.
men när mattias åt, då vare nån jävla idiot som smällde till han i bakhuvve. helvetes vad de röök för han dåxD,
sen prata vi med polisen,men idioterna brydde sig inte. och det lejdaste var att idioten trodde det var mattias som hade skräpat ner på sunes, just drf smällde han till han. ojojoj,vilken sjuk värld.
aja sen gick jag tina och robin hem mot mig,men robin vände upp mot dollar efter en bit.
så vi for hem och slaggade.


våra partymuggar! ;);) haha..


söndag/idag:
tina vaknade tidigt,den snoppen. sen kom hennes morsa med bensin,och éfter ett litet tag då for hon hem.
och idag skulle jag typ vara med L, men det lär ju inte bli.
plus ska fira min moster,som fyller 20år idag. menmen, vi får väl se.=)
ska iaf gå och göra mig mat nu, är jätte hungrig :(
aja,skriver nog sen! byebye=).

har ni haft en bra helg?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback