Lördag kväll.

Först for jag,tina,aLx och rebecca till norrstrand och lejda oss med nå fjortisar,rasmus wikman osv.
eller det var iaf en fjortis, HAHAHAHA!!! ojoj, så fucking ful. tryne säg ja då bara ;b
iaf, sen drog ju typ alla så då skjutsa vi in LillN, nån danne till stan. och där träffade vi björn och rasse oxå =)
snacka lite smått med dom, sen gick vi till busstation, ringde baffy och fråga om dom sku komma till stan lr vafan.
haha, men då var dom ju föfan på sunes :D, så då kom han,emil och robz ut där vi satt ;)
och jaaa, jag hade jävlat energikicken idag,haha. Var nog lite irri där ett tag ;) ..
haha :D , iaf vi var med dom ett litet tag, och träffade även frida och linus, =).
menmen, sen kom morsan och hämtade mig. och nu sitter jag henna ;b
och funderar på att lägg mig, eftersom nyllet dissar lr nå liknande.
aja, vi får väl se :p men säger iaf godnatt nu! pusss =)



HAHA! en gammal bild jag hitta ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback