Kyckling och ris.

Såg att inte en enda svarade på min fråga, HAHA. äh whatever.
idag efter skolan då for jag hem, såg two and a half men, och sedan sov jag till ungefär 5.
Då for vi till mormor och axel, som bjöd på mat! Nämligen kyckling och ris,
fast jag åt inte mycket. Fast det var gott! För jag åt det igår, och kände inte för att äta heller.
menmen, kom hem för ett litet tag sen, och lyssnar på en jävligt bra låt! ;D
Typ tjaa, ja het pennnyy, och ja gill neger dunke! ;) . haha.
amen ye, vettefan vad jag ska göra nu snart! ska iaf ladda upp massa bilder jag tagit idag,
fast tyvärr bara egobilder, HAHA. ;) .. eller juste, ska nog springa ner och duscha oxå! =).
haha, fast blir närmare natten ;b .

har nu redigerat dom flesta av bilderna, för dom blev inte så himla fina, whatever ;)

MEN GISSA VAD -.- , det går inte att he upp bilderna, ojoj.
fucking blogg.se  ! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback