Det bara försvann.

Igår var alla HP1or på en "utflykt" , vi låtsades att vi var guider på tre olika ställen; svensbyliden, öjebyns kyrkstad och phb. Så till slut när dom på phb hade redovisat klart om phb, då fick vi göra olika aktiviteter.
Och jag och tina badade , förmodligen! ;) haha.. vi lejdade oss ganska mkt, men kul var det =)
efter det så for jag hem, och somnade till typ 9. och sen var jag på datorn, sen somnade jag igen!

idag då började vi 12.05, eftersom vi fick kompledigt för phb, hela eftermiddagen.
så dagen gick väldigt fort idag!, efter skolan så for jag hem och har sett o.c sen dess typ,
har käkat glass, mackor osv. tänkte fara iväg , bara nånstans senare.
men det blev iaf inte. joo btw, jag luktar jävla mycket rök atm, för har nyss raderat en gammal idiot från mitt rum, vilket jag skulle ha gjort för länge sen, men bättre sent än aldrig! .
har med andra ord bränt upp en bild och papper om personen.
men det känns iaf bra! :D
hahahaha... jaja, nu ska jag försöka prata med A, sen ska jag typ chilla galet med en till glass framför o.c ;) ..
btw, IMORGON KOMMER MINA PENGAR!! :D:D:D
känns förjävligt bra att få pengar, eftersom jag typ varit pank i två månader ;o
har varit tvungen att låna pengar typ.. fast så går det när man slösar sina sommarjobbs pengar för tidigt ;b
aja, byebye!




bjuder på denna ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback