Bättre uppdate..

ska skriva ner bättre om vad vi gjorde idag,. känner för att skriva atm så.
Först var vi ju på skolan, åt på sunes på lunchen, sen gick vi tbx till skolan var på lektioner osv,
skämdes ihjäl xD, och jaa.. sen när vi sluta då for vi på stan och där träffade vi emil! , Trevligt ändå =), sen for vi hem till tina,
och hon piercade näsan, (Y) =). Sötis.  Sen for vi hem till mig, jag åt middag från 3kr, mumsigt!
Sen färgade vi mitt hår, och lyssnade på musik osv. Och sedan for hon hem, och efter det har jag letat program, lyssnar på musik osv.. ;). yeah, NU ska jag föna mitt hår, och kanske platta det,
sedan blir det nog att äta något eller nå, sedan gå och sova! =) .
Så vi hörs imorgon! Vi har fan sovmorgon, (Y) :) nice som fan!
aja, godnatt =).

- ett tag sen nu gullet! ;/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback