amen förmodligen.

jaa förmodligen är min tfn pajj, igen..
ojoj, sist den var så som den är nu, då lagade tina den.
typ magiska händer lr nått, för jag får fan inte igång den.
men jag ska få låna pappas gamla tfn! puuh, vad bra.
har lixsom inte råd med en ny tfn än, kommer ta ett litet tag att spara ihop pengar.
för jag tänker köpa en riktigt bra denna gång. i think, iaf en sprillans ny, he-he.
aja idag var jag iaf hemma från skolan, pga ont i magen och så mådde jag illa och så oxå.
men jag tror jag ska pallra mig till skolan imorgon, eftersom det suger att vara hemma
och jag känner mig lite bättre, men vi får väl se hur jag känner imorgon eller just innan jag ska lägga mig.
har iaf sett oth hela dagen, och har knappt ätit nått. så jaa, vettefan.. goode drygt.
men ska nog springa ner och duscha om ett litet tag, svettas typ ihjäl, blääh.
plus ifall det blir skola imorgon, då måste man ju vara fresh, it fan vill jag vara flåttbomben på vårskola, ointe.
hahaha, aja nu ska jag dra! skriver säkert sen, byebye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback