Statist.

Jag ska ju vara statist imorgon, klockan två till sex typ.
Vi ska vara sommarklädda, fysate.. det är ju typ vinter ute! :o
det ska nog kanske bli kul, fast det suger ändå.
eftersom att då måste jag upp tidigare än vanligt, för att fixa mig.. ;/
vill int se ut som ett troll denna, hahaha.
och jag har jävligt svårt att vakna på morgonen ;o .. ja vaknar typ när jag ska fara nästan,
så ja, vi får se hure går .  dock väldigt jobbigt att int komma hem förens vid 7 typ, när ja förmodligen kmr äta hårdbröd till lunch, pga att de är fisk till lunch, usch.
aja ska iaf gå och duscha nu typ! :p


jag är ganska klantig av mig, så skulle inte förvåna mig ifall detta händer mig snart ;)

Kommentarer
Postat av: marre

okey, blir nog säkert att dricka! ;p hör av dig om du ska dricka.

2009-10-05 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback