Hallu.

igår var jag på stan med mamma och pappa, sen kom tina till mig, jag gav henne min lilla överaskning
och så bakade jag även en kladdkaka till henne ;p sen satt vi i mitt rum och dunka låtar på youtube osv,
sen färgade vi våra hår ;D sen hedde vi på en skräckis, och efter den somnade tina.
men jag var så rädd, att jag hedde på en komedi, hahaha ;')
haha jaja ;p

idag skulle vi fira farmor och farfar, men min fast blev sjuk.
så vi kmr ta det typ nästa onsdag eller nått :p
men iaf, då blir det att vara med min babe ikväll!
och vi ska typ dra raggen lr så ;p
så ja ska nog börja fixa mig och så snart eller så :p

resultat:  
                                                                                         (ser bättre ut irl)


steg 1                                   steg 2                       steg 3: resultat ;p

jag blev nöjd, men ingen aning om stumpan blev nöjd;D hehe. pusssssss,
hörs senare ikv eller inatt eller så! byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback