hallå i stugan ;')

idag har jag sovit, som vanligt ;p sett tv osv.
fick middag från bigboy, flåååååddd..
hah.. jag har faktiskt ingen aning om hur helgen kommer att se ut!
tina åker bort, och jag har inte planerat ett skit ;D , och vet inte om jag orkar göra nå ändå så ;p
skulle vara skönt att chilla hela helgen, för kmr nog ha fullt upp på själva lovet, ;p
de känns iaf så. menmen, kanske svänger förbi ngn, beror på om ngn ska vara hemma o så ;p
B ville typ att jag sku vara med han, men vi får se ;p
äh, vafan. nu ska jag se film eller whatever. byyee.

haha.. tina, glöm inte att du är min på söndagskvällen!!! ;) .. då ska du få det jag lovat, he-he. ;) puss på det babe!





gamla bilder <33333<3<3<3<333 shiet mayn, schnygga vi är, daaah:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback