Ett bildinlägg.

Ska visa er bilder, från olika dagar! ;D


sluggan och rasmus var dum och kasta äpple där vi satt.. haha..
 
bjuder på denna vackra bild från ihelgen! ;p .. typ enda bilden från ihelgen :(..   och den här, som jag tog när jag och tina var rädd.. hahaha.. tog den endast för att få lyse xD (a)..

det var frost på gården i morse -.-                         kallt med höst :(


he-he, ;);).. hemligt (a)

aLx påbörjade den, men jag avsluta den ;D         ändå skills ;)


                                                  och mitt skolfoto från iår.. HAHAHAHAHAHA! usch:p
dock omgjort menmen :p


Kommentarer
Postat av: erik

gay gay gay gay gay

2009-10-13 @ 13:52:27
Postat av: // älsklingen

2009-10-13 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback