Har tråkigt,

jag snodde en lista av Marre! :)


PERSONLIGHET - JAG ÄR:

Smart:
i mina smarta stunder :D haha..
Långsam: för det mesta
Stressad: ofta, eftersom jag alltid är så seg
Tålmodig: nee, skulle inte tro det.
Djup: njae vet inte
Öppen: nja.
Ärlig: oftast tror jag
Positiv: 50/50 ?
Rolig: ne, jag är roligast ;) haha
Ansvarsfull: när jag känner för det

VÄNSKAP - JAG HAR:
Svikit en kompis: garanterat
Förlorat en bästa vän: mjo
Sagt att jag älskar en kompis: många gånger
Sovit med en killkompis: joo :)
Sovit med en tjejkompis: jodå
Pussat en av samma kön: jorå
Slagit en kompis: haha, på skämt typ ;p
En kompis som vet allt: nästan allt iallafall
Berättat hemligheter: jofan

KÄRLEK - JAG HAR:
Blivit sårad: japp
Haft stadigt förhållande: jodå
Krossat någons hjärta: vet inte ;o
Gett någon ditt hjärta: tyvärr
"Playat": haha, typ en ;p
Sagt att jag älskar någon och menat det: antagligen
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: inte ljugit, men kanske överdrivit lite? ;o
Varit otrogen: nepp

FAVORITER:
Låt just nu: Kryptonite - 3 Doors Down (trorja)
Pryl: mobilen
Film: kommer inte på någon just nu
Bok: ingen
Lärare i skolan: elisabeth kanske ;p
Plats: i sängen ;p
Frukt: äpple och banan typ

ÖVRIGT - JAG HAR:
Sytt: jaa
Opererat mig: japp
Cyklat omkull: haha, alldeles för många gånger
Sjungit i duschen: jodå
Hoppat bungyjump: ointe
Fobi för något: joo
Sett någon dö: nae.
Varit på begravning: jåh
Sagt att jag hatar någon: jåhå

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: rött
Skriva eller tala: skriva kanske
Vatten eller cola: beror på
Nagelbitare: inte längre
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: lite av båda
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: beror på
Festa eller softa: beror på vad man är sugen på, men festa för det mesta.
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: ljus när man ska mysa, annars lampa typ
Kärlek eller vänskap: båda
Bio eller hemmakväll: hemmakväll, eftersom vi har egen bio ;) hehe

HAR DU:
Snattat mer än 3 ggr: naee
Tagit pengar av dina föräldrar: ne
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster?: amen daaah
Tyckt att en lärare är het: haha.. inte het :S
Tagit nakenbilder: antalle ,. not
Kysst någon: jåfan
Skänkt pengar till behövande, hur mycket? : nae
Hjälpt någon som har druckit: jao
Skullcandy hörlurar: huh?

BRUKAR DU:
Skolka:
ibland
Kolla på sexprogram, vilka: haha, nee?
Spana in dom av ditt eget kön: jag är hetro?
Lyssna på samma låt 36645 ggr: haha ungefär så jaa
Bli röd som en tomat när du blir generad: haha, tyvärr
Ljuga varje dag:
Sminka dig mycket: ibland
Spela extra hög musik för att störa andra: inte för att störa
Bli kåt av massage: beror väl på ;)
Lyssna på hiphop: ibland

VÄLJ:
Dator eller tv: dator
Kompisar eller flick/pojkvän: båda
Falukorv eller grillkorv: vet inte
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: jadu, svår fråga
Sexnoveller eller porrfilmer: sexnoveller.

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10: 6 kanske? ;p
Flirtar du: ibland ;)
Många ggr har du färgat håret: för många
Dricker du te (mjölk, socker): aldrig
Länge sover du på natten: ungefär 5 timmar på vardagarna typ, och länge på helgen.

VEM:
Av dina föräldrar gillar du mest: båda
Köper dina underkläder: jag
Stör du dig mest på i din omgivning: jadu, farmen
Tog på dig sist: beror på hur du menar ;)
Tyckte du synd om senast: anonym
Fick du en kram av senast: aLx typ?


nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback