hallåj, flåååååååddddddddddddddddddd

idag till middag åt jag älgkött och potatisgratäng, GOTTT!!! :D:D:D<3333
haha, har iaf inte gjort mkt idag. typ duschat, sett film, osv:p
juste, fick ju tårta efter maten, eftersom det är farsdag idag! ;)
yey. jag har nyss vispat marsansås oxå! :D:D
för vi har en jordgubbspaj i kylen, helvete vad gott det kmr bli! :D:D
he-he. sen ska jag se ETT "NYTT" avsnitt av two and a half men! :)
äntligen börjar ja få lite nyare avsnitt, hahaha.. har nött första och andra säsongen så jävla mkt,
att jag typ kan alla avsnitt, suuuuug xD , men jag älskar serien! bra att somna till dessutom ;p
haha, jaja. nu ska jag draa! ;p pussss bloggeennnn <3333 hjärta hjärta.



jag äälsskaarr tyyyppp kööörvvvvv!! ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

älgkött är så galet mums ! :)

2009-11-09 @ 02:50:54
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback