det snöar ute :D

har helvetes ont i huvve, de spränger nå jävulst.
haha.. ;') igår efter skolan började jag fixa mig,
satte iaf in löshåret, sen for jag,tina,reb till ica, och handlade till våran middag!
sen for vi hem och började laga Taco :) det var helvetes gott!
efter maten, då fixade vi klart oss, städade undan osv, sen började det komma mer och mer folk,
det skulle typ bli närmare 40 stycken, men det blev mer åt 20hållet tror jag.
och folk snodde skor hit o dit ;o , men som tur är så var det rebban som tog min sko!
så jag tog en av hennes, haha.. men inte så kul att gå hem med blöta håliga skor;p
i regnet/snön dessutom ;o det var inte nice alltså.. hhaha, fast bara jag får tbx min sko så äre lugnt :p
hihi sötreb :) <3 .. men men, jag tyckte det var skit kul! =) trevligt folk osv!
det blev en hel dansande! :D osv, slutet blev kanske lite sådär,
men det var helvetes kul ändå!  menmen,
det kmr upp bilder nu iaf :) alla ni som tog bilder igår, skicka dom till mig =)
pussss!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback