Sur, som en citron!

Men blääh.
Är små sur eftersom "hemlig" inte hört av sig nå! , han tror han ska få komma typ 3inatt lr nå?! -.-
Jag förstår verkligen inte hur han tänker.. Men jaja, han är väl i kina och letar ris,
han kmr väl efter antar ja! -.-
Måste även damsuga, vilket liv man har..
Är inte på humör idag, så måste man damsuga,
Jadu, kmr bara bli värre. Eftersom jag hatar att damsuga.
Men om "mr fucking hemlig" kmr sen, då kmr jag nog bli happy igen.
Annars kmr nog min kväll bestå av filmer, lr någe.
Men fett sur ja bliir... på han! . -.-  fucking offer.
Assåå nää, ska inte sitt o dämp henna.
VI SPARAR DET TILLS HAN KMR, ELLER HÖR AV SIG :):)
Haha, men tkr lite synd om han, han börjar bli nalta van mitt lill dämp ;);),
Men han vet vad som gör mig glad iaf,. Han får skylla sig själv (U)
........... nu ska jag damsuga, pusstjao! ;D

btw, tänk jag med en damsugare? ..Hmm, inget man ser varje dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback