Söndag.

hejsan!
igår var jag på cruisingen med tinis, vi träffade massa folk osv,
hade hyfast kul ändå! haha, efter det körde vi till amanda, och mojjs på framför tvn,
och jag sov även där! sen idag på "morgonen" då gjorde jag och amanda inte så mkt,
typ spelade kort osv, sen åt vi middag. sen fick vi skjuts till moa.
moa och amanda solade medans jag och sofia väntade denna.
sen kom dom tbx, vi typ chilla. sen mötte jag tinis, för dömjen sku plugg.
jag och tina gick runt lite, sen bestämma vi oss för att våldgästa moa och amanda iaf! ;)
haha, plugg?.. msnplugg isf brudar ;) hahaha (aa).
där ritade vi på varandras ryggar, skrattade och lejdade oss.
och haha, till dig tinis ;) . (aa)..
och jag och tina bestämde även att vi ska moppa in till stan imorgon, efter skolan *SUCK*,
och typ vara där och sedan sola :) , sköönt!  jag ska jävlat vara brun till examen.. , good luck? ;o xd
iaf, sen hämtade mami mig, och sen dess har jag inte gjort mkt alls!
ska iaf gå och duscha nu, sen sätta på nån bra film och sova! :)
så vi slynas och horas (a) , lol.
ring mig imorrn vettja ;) grr.
kisses


mjau! en bild på jag och tinis<3, för att göra det hela mkt roligare.. ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback